SPORT ÉS JÁTÉK – FOGYASZTÁS A VIRTUÁLIS TÉRBEN

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságával közösen 2021. október 28-án immár hatodik alkalommal szervezi a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium rendezvénysorozat következő eseményét, melynek kiemelt témaköre: Sport és játék – fogyasztás a virtuális térben.

TURIZMUS 4.0: REZILIENCIA, ADAPTÁCIÓ, TALPRAÁLLÁS ÉS ÚJRAINDULÁS

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2021. évi IV. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Fontos törekvés az alkalom szervezésével, hogy teret adjanak a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének, az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2021. november 5-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezik a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget.

Negyedik alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary, a digitális kommunikáció hazai szakmai szervezete. A 2021-es évben a digitális média, marketing, kommunikáció területén elkészült és megvédett záródolgozatokkal 2021. november végéig lehet pályázni.

Az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet új, globális versenyt indít 35 év alatti PR-szakemberek számára, amelynek magyarországi selejtezőjét az Magyar Public Relations Szövetség bonyolítja le.

A Vezetéstudomány című folyóirat két tematikus számba várja a marketing témában születő tanulmányokat.