- Részletek
A módszertani fókuszú MDC konferencián a résztvevők dinamikus marketing modelleket és az ehhez kapcsolódó legújabb vizsgálati módszereket vitatják meg.
- Részletek
Az esemény napjaink értékesítéspolitikai változásait és trendjeit hivatott megvitatni. Középpontjában az átalakuló fogyasztási szokások és az értékesítés helyének legújabb platformjai állnak.
- Részletek
A marketing és a világ nagyot változott, a statisztikai adatok mellett a marketing új technológiákkal és mérőszámokkal gazdagodott. Az új eljárások és eszközök azonban etikai kérdéseket is felvetnek. Ezen kérdéskörök adják a fő irányelvét a 2016-ban a Norwegian Business School által, Osloban megrendezésre kerülő EMAC konferenciának.
- Részletek
A luxusiparon belül világviszonylatban vezetőnek számító LVMH (Louis Vuitton Moet Henessy) csoport és a Singapore Management University közös szervezésében megvalósuló esemény célja magas minőségű akadémiai kutatások támogatása az ázsiai luxuspiac megismerésének céljával.
- Részletek
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megrendezésre a fogyasztásról szóló kutatások számbavételét és a tudományágak közötti párbeszéd fokozását célzó szimpózium.