A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én, a Magyar Tudományos Akadémia Székházában (1051 Budapest, Széchenyi István tér 9.), a Képes-teremben tartja a A Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését. 

Az Évkönyv célja, hogy olyan marketing kihívásokra keresse a választ, amelyek érintik a marketing paradigmákat. Ebben az évben 3 kérdéskört vettek górcső alá a szerzők, így a szakmai találkozón 3 – a marketing trendeket elemző – vitaindító tanulmány és az ezekhez kapcsolódóan készített korreferátumok kerülnek bemutatásra.

A rendezvényre minden - nem csak köztestületi tag - érdeklődőt várnak a szervezők (részvételre jelentkezni a piskoti@uni-miskolc.hu e-mail címen lehet).

A meghívó részletes programját ide kattintva tekintheti meg.