Dátuma: 2021.11.25. csütörtök reggel 9 órától
Helyszíne: online platformon keresztül
Az eseményen való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött!

Témája: Nagyjából nyolcszázezer magyar hallgat heti rendszerességgel podcast műsorokat.
Kik, miért és hogyan hallgatják ezt az újabb típusú, on demand audiomédiát? Hogyan érdemes megjelenni podcastek környezetében?

2021. június 25-én az IAB Hungary képviselői egy rendkívül érdekes és hasznos workshopot tartottak „Analitika és mérési trendek, avagy miért lesz izgalmas a 2021-es év az online mérések terén!” címmel. A workshop előadásairól és a kerekasztal-beszélgetésről készült videókat és prezentációs anyagokat ezúttal elérhetővé tesszük a szélesebb közönségnek is, így azok is bővíthetik analitikai ismereteiket, akik lemaradtak az eseményről, ugyanakkor a résztvevők is felfrissíthetik az emlékeiket.

Örömmel tájékoztatjuk az EMOK közösségét, hogy az idei évben kötött együttműködési megállapodás egyik eredményeként az IAB Hungary és az EMOK közös workshopot szervez. A rendezvényen az IAB tagvállalatainak képviselői tartanak majd rövid előadásokat az online marketing analitika aktuális kérdéseiről. Ezt követően kerekasztal-beszélgetést tervezünk, ahol a résztvevők is bekapcsolódhatnak a diskurzusba.

A kvalitatív kutatást jelentőségéhez képest meglehetősen keveset használja a hazai marketingtudományi közösség. A workshop célja a dilemmák feltárása, a dilemmákra való reflektálás, valamint némi kedvcsinálás.

KUTATÁSI KONCEPCIÓ ÉS MODELL-FEJLESZTÉS

Az EMOK olyan workshopok szervezését kezdeményezi, amelyek elősegítik az oktatási és kutatási tapasztalatok cseréjét, képességek fejlesztését. Második alkalommal kutatási témakörben hirdetünk workshop-ot, amely a kutatási koncepció és a modell-fejlesztés kérdéseivel foglalkozik.