Ha március, akkor IAB Reklámköltés Café friss adatokkal, beszédes indexekkel! Az IAB Hungary Adex Munkacsoportja idén is elkészítette két legfontosabb jelentését a digitális reklámpiac alakulásáról a múlt és a jövő évre vonatkoztatva, amelyek eredményeit március utolsó keddjén egy online eseményen mutatják be.
A digitális marketing témában ötödik alkalommal meghirdetett Legjobb szakdolgozat verseny szakmai zsűrije már értékelte a tavaly november végéig beérkezett 26 pályázatot, az összesített pontszámok alapján pedig az alábbi dolgozatok kerültek be a döntőbe. A dolgozatok készítőinek nevét az alábbiakban ábécérendben mutatjuk.
Általános cél
Az EMOK a klasszikus szekciók mellett teret enged speciális szekciók (workshopok) meghirdetésére is, amelynek célja egy téma interaktív körbejárása. A workshopok mind formátumában, mind meghirdetett témáit illetően eltérnek a konferencia szervezői által meghirdetett főbb tématerületektől.
Megjelent Rekettye Professzor Úr új Kkv-marketing könyve az Akadémiai Kiadónál, amelyet a pécsi marketing műhely kollégáival közösen készítettek el. Társszerzőként közreműködött Gerdesics Viktória, Putzer Petra és Csóka László is, minden Szerzőnek sok szeretettel gratulálunk!
2024. február 2-án került megrendezésre az EMOK PhD Fórum, mely a tavaly februári hasonló rendezvény folytatása és kiterjesztése volt. A rendezvény elsődleges célja a fiatal marketinges kutatók közötti együttműködések támogatása és intézmények közötti hálózatok erősítése. Emellett fontos cél a nyári EMOK konferencia mellett egy másik, rendszeres találkozási alkalmat biztosítani az EMOK közösség PhD hallgatói számára.
Kedves Kollégák!
2024. február 2-án tartottuk meg kutatás- és oktatásmódszertani workshopunkat, amely során mindannyiunk számára érdekes és hasznos előadásokat tekinthettünk meg. Az egyik záróelőadás témája a szakdolgozatírás folyamatához kapcsolódóan vetett fel kérdéseket a mesterséges intelligencia vonatkozásában.
Az előadás üzenete elsősorban nem a teljeskörű tiltás, sokkal inkább a lehetséges hasznok feltárása volt. Az előadás arra kívánt rávilágítani, hogy a szakdolgozatírásnak több olyan eleme, feladata is van, amelyhez kapcsolódóan a témavezetők is etikusnak tartanák az MI használatát – akkor viszont miért nem segítjük ebben a szakdolgozókat?
2024 első EMOK-rendezvényeként február 2-án került megrendezésre a Mesterséges Intelligencia: új irányok és kihívások a kutatásban és az oktatásban workshop, a Budapesti Corvinus Egyetemen, több mint 60 résztvevővel. Délelőtt a kutatásmódszertani workshopon megismertük az alapvető MI fogalmakat, az MI kutatásban elfoglalt helyét, szerepét. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében kerültek megvitatásra az MI-vel kapcsolatos oktatói tapasztalatok. A nap zárásaként a PhD hallgatók csoportokba rendeződve kezdték meg a nyári EMOK konferenciára készülést.
Mesterséges Intelligencia: új irányok és kihívások a kutatásban és az oktatásban
2024.02.02-án tartja az EMOK a megújult éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen “Mesterséges Intelligencia: új irányok és kihívások a kutatásban és az oktatásban” címmel.
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
XXX. Nemzetközi Konferencia
A (marketing) világ megkettőződése
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar
Pécs, 2024. augusztus 26-28.
Oulu Business School, Turku School of Economics, and The Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) are proud to welcome you to join the IMP2024 Conference in Oulu, Finland on 28-30 August 2024.