A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2020/21 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.

A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara alapításának 50 éves évfordulója alkalmából tudományos konferenciát rendez Változás, Újratervezés és Fejlődés címmel. A konferenciához kapcsolódóan rendezzük meg idén a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumot 2020. november 5-én, amire magyar és angol nyelvű előadásokat várunk az alábbi témakörökben.

  • Változások a fogyasztási mintázatokban
  • Változások a fogyasztás társadalmi megítélésében
  • Változások a fogyasztás megítélésében az egyes tudományterületeken
  • Változások a turisztikai fogyasztás megítélésében

Gyűjteményünkben az Elsevier, a Taylor&Francis, a Sage, az MDPI, az Emerald, a Springer és a Wiley kiadó különszámaiba történő publikálási lehetőségekből szemezgettünk.

Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának vendéglátója 2020-ban a győri Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Marketing és Menedzsment Tanszéke volt. Bár idén személyes találkozásra nem volt lehetőség, több mint 100 érdeklődő kapcsolódott be az online konferencia programjaiba.

Alkategóriák