- Részletek
2016. július 4 és 6 között került megrendezése az írországi Cork városában a tizenötödik nemzetközi IAPNM (Internation Association of Public and Non Profit Marketing) konferencia. A 2016-os konferenciának a Cork Institute of Technology (CIT Business School) adott otthont, a konferencia főszervezője Maurice Murphy (CIT Business School) volt.
Magyarországról több kolléga és ezzel együtt két felsőoktatási intézmény is képviseltette magát aktuális kutatásaikról és kutatási eredményeikről tartott előadásokkal.
- Részletek
Versenyfelhívás PhD hallgatók számára! A Marketing Science Institute (MSI) 2016-ban is meghirdeti évente esedékes Alden G. Clayton doktori disszertáció tervezetek versenyét, amelynek során – a világ minden táján tanuló – PhD hallgatók részvételét várják. Legfeljebb 5 nyertes pályázó kerül kihirdetésre, akik 5.000 dollár értékű díjazásban részesülnek az MSI által.
- Részletek
2016. március 21-én a Széchenyi István Egyetemen, Győrben tartotta workshopját az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és non-profit marketing munkabizottsága.
- Részletek
"A B2B marketing kapcsolódása más tudományterületekhez" címmel workshopot tartott az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság B2B munkabizottsága. A BCE Marketing és Média Intézetének rendezésében megvalósult vitanap a BCE Science Week programsorozatának részét képezte.
- Részletek
Horváth Dóra – Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv. Alinea Kiadó Budapest 2015. 393 számozott oldal, megjelölt fogyasztói ár 4950Ft.