Szabó Dániel Róbert „A reklámzene mint marketingkommunikációs eszköz” című értekezésének nyilvános védésére 2016. szeptember 8-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Józsa László.

2016. július 4 és 6 között került megrendezése az írországi Cork városában a tizenötödik nemzetközi IAPNM (Internation Association of Public and Non Profit Marketing) konferencia. A 2016-os konferenciának a Cork Institute of Technology (CIT Business School) adott otthont, a konferencia főszervezője Maurice Murphy (CIT Business School) volt. 

Magyarországról több kolléga és ezzel együtt két felsőoktatási intézmény is képviseltette magát aktuális kutatásaikról és kutatási eredményeikről tartott előadásokkal. 

Az Óbudai Egyetem, Keleti Károly Gazdasági Kara várja MSc hallgatók, PhD hallgatók, PhD fokozattal rendelkezők jelentkezését a 2016. november 25-én megrendezésre kerülő nemzetközi konferenciára, a FIKUSZ-ra (Fiatal Kutatók Szimpóziuma). Jelentkezni angol nyelű tanulmánnyal lehetséges.

Versenyfelhívás PhD hallgatók számára! A Marketing Science Institute (MSI) 2016-ban is meghirdeti évente esedékes Alden G. Clayton doktori disszertáció tervezetek versenyét, amelynek során – a világ minden táján tanuló – PhD hallgatók részvételét várják. Legfeljebb 5 nyertes pályázó kerül kihirdetésre, akik 5.000 dollár értékű díjazásban részesülnek az MSI által.

ifj. Rekettye Gábor „The effects of global trends on the future of marketing communications — an international perspective” című értekezésének nyilvános védésére 2016. június 13-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Józsa László.

Nagy Ákos András „Online vásárlók véleményvezér magatartás alapú ügyfélértékelése” című értekezésének nyilvános védésére 2016. június 9-én kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Orosdy Béla.

Szabó Sára „Egészségorientált táplálkozási szokások és a fogyasztói magatartás kapcsolata” című értekezésének nyilvános védésére 2016. június 6-án kerül sor a Kaposvári Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetői Szakály Zoltán és Szente Viktória.

"A B2B marketing kapcsolódása más tudományterületekhez" címmel workshopot tartott az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság B2B munkabizottsága. A BCE Marketing és Média Intézetének rendezésében megvalósult vitanap a BCE Science Week programsorozatának részét képezte.

Várjuk a hazai és határon túli marketingműhelyek jelentkezését a 2017. évi EMOK konferencia szervezésére.

Platz Petra „Az esszencia alkotói – A fogyasztói emlékek szerepe a vásárlási döntést megelőzően és a vásárlási döntésben” című értekezésének nyilvános védésére 2016. április 25-én kerül sor a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Veres Zoltán.

Kazár Klára „A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén PLS útelemzés segítségével” című értekezésének nyilvános védésére 2016. május 13-án kerül sor a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Közgazdaságtani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Kovács Péter.