Időpont: 2016. május 12.

Helyszín: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Nagy Andrea Magda „Nemzetközi publikációs verseny a közgazdaságtudományban. Módszertani javaslatok a tudománymetria területéről.” című értekezésének nyilvános védésére 2016. május 9-én kerül sor a Pannon Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Török Ádám.

Madarász Eszter „Hálózatelemzés a turizmusban. A turisztikai desztinációk szereplőinek kapcsolathálózata a Veszprémi Turisztikai Egyesület példáján.” című értekezésének nyilvános védésére 2016. április 22-én kerül sor a Pannon Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Telcs András.

Jakopánecz Eszter „A fogyasztói ellenállás” című értekezésének nyilvános védésére 2016. április 15-én kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Törőcsik Mária.

2016. március 21-én a Széchenyi István Egyetemen, Győrben tartotta workshopját az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és non-profit marketing munkabizottsága.

Horváth Dóra – Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv. Alinea Kiadó Budapest 2015. 393 számozott oldal, megjelölt fogyasztói ár 4950Ft.

Versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2015/16 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával. 

Az EMOK az idei évtől olyan kurzusok, workshopok szervezését kezdi meg, amelyek elősegítik az oktatási és kutatási tapasztalatok cseréjét, képességeink fejlesztését. Ennek első lépéseként oktatás-módszertani kurzust indítunk. Továbbképzésünk során néhány, a hagyományos oktatási keretek között jól alkalmazható, az oktatási folyamatba hatékonyan integrálható digitális eszközöket, alkalmazásokat mutatunk be géptermi gyakorlási lehetőséggel.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdaság- és Jogtudományok Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának következő szakmai programja 2016. március 21-én, hétfőn kerül megrendezésre.

2016. május 19-én kerül megrendezésre a II. Szolgáltatásmarketing Konferencia a Budapesti Corvinus Egyetemen. A konferencia központi témája a pénzügyi szolgáltatók marketingtevékenysége, amely jelentős szerepet képvisel az ország jövedelemtermelő képességében és óriási változásokon ment keresztül az utóbbi években.