A Teaching & Learning Special Interest Group versenyt hirdet a marketingoktatás Innovatív Kiválóságának elismerésére. A verseny a kiemelkedő oktatók számára kínál fórumot osztálytermi innovációik kollégákkal való megosztására.

Kedves Kollégák!

Immár hatodik alkalommal hirdetjük meg az „Együttműködve versenyezni! - ORSZÁGOS VÁROSMARKETING VERSENYT”.

A korábbi évekhez hasonlóan most is három fős egyetemista csapatokat keresünk, akik a verseny során szakmai témában dolgoznak, készítenek pályamunkát az adott város számára. Az ez évi szakmai feladat a

„Turisztikai Desztináció Marketing”

fejlesztési és marketing stratégiai, gyakorlati megoldások kidolgozása

a város sikeres, fenntartható turizmusrendszere érdekében

Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának vendéglátója 2019-ben a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának Marketing Tanszéke volt. A „királynék városában”, az Európa Kulturális Fővárosa címet elnyert Veszprémben 93 résztvevő nyújtotta át egymásnak szimbolikusan a bölcsesség jogarát és osztotta meg a tudás almáját.

Papp Adrienn "Beszállítói kapcsolatok, a beszállítói innovációs érték és annak hatásai a vevő innovációs folyamat piaci sikerére" című értekezésének nyilvános védésére 2019. június 13-án kerül sor a Miskolci Egyetem Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Piskóti István.

Ha publikációról van szó a marketing területén, több hazai folyóirat is szívesen fogadja a marketing szakmai közösség legújabb kutatásait. Ezekre a publikációs lehetőségekre szeretnénk felhívni a figyelmet az alábbi rövid ismertetőkkel. A listában szereplő folyóiratok - nem mellékesen - az EMOK Konferencia legjobb előadásai számára is lehetőséget biztosítanak a megjelenésre. A lista a jövőben még bővül.

Pethő Beáta "Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes in-store kutatása" című értekezésének nyilvános védésére 2019. június 26-án kerül sor a Pannon Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Veres Zoltán.

A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2018/19 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.

A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.