CHALLENGES IN PUBLIC, NON-PROFIT AND SOCIAL MARKETING

Győr, Hungary, July 3 – 5, 2019.

Reconnecting Asia with Eastern Europe

Miskolc, Hungary

27-29 June 2019

Call for Papers

Turizmus, fogyasztás, generációk
Konferencia felhívás
Pécs, 2019. május 10.

A 2019. január 18-án megrendezésre került workshop alcíme jól tükrözi azt a nyomást, amely manapság a kutatókra nehezedik: Írj vagy leírnak! Éppen ezért érdemes minden lehetőséget megragadni arra, hogy fejlesszük publikációs képességeinket, sikeres publikációs stratégiákat sajátítsunk el. A workshop ebben kívánt segítséget nyújtani az EMOK tagsága számára.

Ismerjük a vevőt? – A vásárlás pszichológiája
Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Veszprém, 2019. augusztus 27-28.

 

Az EMOK a következő workshop alkalmával a publikációs tevékenység fejlesztését és a publikációs stratégiák kialakítását veszi górcső alá. A hazai kutatókra is egyre nagyobb nyomás nehezedik, hogy a kutatási eredményeiket hazai és nemzetközi folyóiratokban publikálják. A workshop során olyan kérdésekkel foglalkozunk, mint pl.: Hogyan lehet jó tudományos publikációt írni? Milyen publikálási stratégiákat lehet kialakítani? Milyen tapasztalatai vannak azoknak a kutatóknak, akik élvonalbeli nemzetközi folyóiratokba publikálnak? Hogyan kezelik a hazai folyóiratok a rájuk nehezedő publikációs nyomást?

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2019 I. félévében. A lista folyamatosan bővül, érdemes később is visszalátogatni az oldalra.

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete immár harmadik alkalommal rendezi meg Szolgáltatásmarketing Konferenciáját, ezúttal a Magyar Tudomány Ünnepe 2018 rendezvénysorozat keretében. A harmadik konferencia központi témája a digitális technológiák alkalmazásának lehetőségei az üzleti képzésekben, mivel az elmúlt évtizedben a hallgatók tanulási stílusa, információbefogási jellemzői jelentős változáson mentek keresztül, ami kihívás elé állítja az oktatókat.

Az MTA Gazdálkodástudományi Bizottsága november 13-án konferenciát szervez „A digitalizáció és annak társadalmi - gazdasági hatásai” címmel a Magyar Tudomány Ünnepén. A konferencia témája és előadói gárdája egyaránt méltó a magyar tudományos élet gazdag hagyományaihoz.

2018. november 22-én már harmadik alkalommal rendezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a fogyasztás tudományos kutatásával foglalkozó rendezvénysorozatát III. Interdiszciplináris Fogyasztás Szimpóziumot „Értékek, életstílus, fogyasztás a generációk metszetében” címmel. Idén a rendezvényt Zeller Gyula alapító professzor emlékének ajánlják.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és az MTA Szegedi Területi Bizottság Gazdaságtudományi Szakbizottsága Oktatásmódszertani workshopot szervez „Oktatás 4.0 – új kihívások, innovatív módszertan, változó környezet avagy mitől lehet vonzó a kurzusunk a 2000 után született diákoknak?” címmel.