Az EMAC fiatal kutatóknak és PhD hallgatóknak szóló táborának idén is a Bécsi Egyetem Gazdaságtudományi Kara biztosít helyszínt. A kezdeményezés elsődleges célja, az új és fiatal kutatók kutatói képességének fejlesztése akadémiai karrierjük megkezdésekor. A tábor egy olyan fórum, amelynek során tapasztalt kutatók adnak tanácsokat tudományos kutatással és akadémiai karrierépítéssel kapcsolatosan a következő generáció számára.

9. alkalommal rendezik meg az EMAC Regionális Konferenciát, amelynek helyszíne idén Prága lesz. A konferencia lehetőséget biztosít arra, hogy a résztvevő akadémikusok és szakértők megvitathassák friss kutatási eredményeiket a marketing, business, menedzsment és közgazdaságtan területén.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) megrendezi a második EMAC Job Market (AMA) workshopot.
A workshop célja, hogy segítse azokat a diákokat, akik a marketing területén szeretnék bebiztosítani helyüket a munkaerőpiacon, a 2018-as AMA nyári (munkaerőpiaci) konferenciára való felkészülésben.

A programot azért hozták létre, hogy két fiatal kari kolléga számára lehetőséget biztosítsanak arra, hogy egy félévet egy kutatás és oktatás intenzív intézményben töltsön.

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2018 I. negyedévében az Industrial Marketing Management és a Journal of Business Research című folyóiratokban.

Az Emerald kiadó publikációs lehetőségei marketing témában 2018 első negyedévére a Journal of Research in Interactive Marketing, az International Marketing Review, a Journal of Historical Research in Marketing és a Journal of Product & Brand Management című folyóiratokban.

A kvalitatív kutatást jelentőségéhez képest meglehetősen keveset használja a hazai marketingtudományi közösség. A workshop célja a dilemmák feltárása, a dilemmákra való reflektálás, valamint némi kedvcsinálás.

Veres Edit „A CSR-gyakorlat vizsgálata a romániai nagy-kis és középvállalkozói szférában” című értekezésének nyilvános védésére 2017. december 20-án kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Bélyácz Iván.

A miskolci Városházán tartott szóbeli döntővel, december 1-én ért véget az 5. Országos Városmarketing Verseny rendezvénysorozata.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézetének szervezésében kerül megrendezésre az I. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA „Generációk a turizmusban” címmel.