Az Emerald kiadó publikációs lehetőségei marketing témában 2018 első negyedévére a Journal of Research in Interactive Marketing, az International Marketing Review, a Journal of Historical Research in Marketing és a Journal of Product & Brand Management című folyóiratokban.

A kvalitatív kutatást jelentőségéhez képest meglehetősen keveset használja a hazai marketingtudományi közösség. A workshop célja a dilemmák feltárása, a dilemmákra való reflektálás, valamint némi kedvcsinálás.

Veres Edit „A CSR-gyakorlat vizsgálata a romániai nagy-kis és középvállalkozói szférában” című értekezésének nyilvános védésére 2017. december 20-án kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Bélyácz Iván.

A miskolci Városházán tartott szóbeli döntővel, december 1-én ért véget az 5. Országos Városmarketing Verseny rendezvénysorozata.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézetének szervezésében kerül megrendezésre az I. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA „Generációk a turizmusban” címmel.

Az elődöntők legjobb csapatainak részvételével 2017. december 1-jén Miskolcon kerül megrendezésre az országos döntő, melyre minden érdeklődőt szeretettel várunk.

2017 Szeptemberében volt szerencsénk kijutni az ESOMAR ünnepi, 70 éves fennállását ünneplő konferenciára Amszterdamba. A téma a piackutatás jövője és lehetőségei volt. A kérdés, melyet Finn Raben, a szervezet igazgatója feltett, egy dilemma megoldását feszegette: a jelenlegi piaci körülmények között van-e létjogosultsága a piackutatásnak, vagy lassan feledésbe merül, a feltörekvő "data science" és "data scientistek" által? A 70 év honorálása mellett a téma a jövő kutatása volt, válaszokat remélve önmaguk sorsáról is.

A 2017-es Országos EMOK konferenciát ezúttal a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus intézete rendezte. A konferencia három napon át tartott 2017. augusztus 28-30. között az Egyetem Közgazdaságtudományi Karán.

A 17. Országos Média Diákversenyre 3 fős egyetemi/fősikolai csapatok nevezhetnek, amelynek idei témája a Black Friday, az eMAG legütősebb akciójának médiakommunikációja. Az intézményenként maximum 8 pályázat küldhető be.

Két év után újra megrendezésre kerül az Országos Városmarketing Verseny. Nevezési határidő 2017. szeptember 29.

Gerdesics Viktóriat „Horvátország (ország)imázsa az EU-csatlakozás időszakában: Balkán vagy Európa?” című értekezésének nyilvános védésére 2017. szeptember 21-én kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Orosdy Béla.