Markos-Kujbus Éva „Az online szájreklám (e-WOM), mint marketingkommunikációs eszköz – Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül” című értekezésének nyilvános védésére 2017. szeptember 8-án kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Horváth Dóra.

A verseny célja egy öko-innovatív és kereskedelmi potenciállal rendelkező élelmiszer létrehozása. Az esemény nyitott a magyar felsőoktatás valamennyi hallgatója számára, jelentkezni 2017. augusztus 31-ig lehet.

A munkabizottság életében hagyománnyá vált egynapos workshop számára a komáromi Selye János Egyetem biztosította a helyszínt 2017. május 18-án, ahol a felsoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az első alkalommal határon túli helyszínen megrendezett workshopra öt intézményből (Miskolci Egyetem, Pannon Egyetem, Selye János Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem) érkeztek a résztvevők.

Lukács Rita „A társadalmi felelősségvállalás és a vállalati reputáció érintetti szempontú vizsgálata” című értekezésének nyilvános védésére 2017. június 13-án kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Horváth Dóra.

Idén immáron 16. alkalommal kerül megrendezésre az IAPNM (International Congress on Public and Non Profit Marketing) nemzetközi nonprofit marketing konferencia, ezúttal a spanyolországi Badajozban 2017. szeptember 4-6 között. A konferenciát a „Fenntartható fejlődésben vállalt szerepek” témakör jegyében szervezik.

Az Országos Tudományos Diákköri Konferencia (OTDK) Közgazdaságtudományi Szekciója a Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának szervezésében, 2017. április 6. és 8. között került lebonyolításra, Győrben a házigazda campusán.

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete újra meghirdeti majd augusztusban - közös lebonyolításban az EMOK-kal, s a társegyetemekkel - az immár hagyományos, nagyszabású versenyét, az 5. OVM-t.

Idén is várjuk a hazai és határon túli marketingműhelyek jelentkezését a 2018. évi EMOK konferencia szervezésére.

Az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottság ebben az évben is meghirdeti Publikációs Nívódíját, szakkönyv és folyóirat cikk kategóriában.

A tavalyi évben indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2016/17 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával.

Kasza-Kelemen Kata „Fenntartható fogyasztás a turizmusban? - A helykötődés és környezettudatos viselkedés összefüggései a nemzeti parkokban” című értekezésének nyilvános védésére 2017. május 29-én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Hofmeister Tóth Ágnes.