Az elődöntők legjobb csapatainak részvételével 2017. december 1-jén Miskolcon kerül megrendezésre az országos döntő, melyre minden érdeklődőt szeretettel várunk.

2017 Szeptemberében volt szerencsénk kijutni az ESOMAR ünnepi, 70 éves fennállását ünneplő konferenciára Amszterdamba. A téma a piackutatás jövője és lehetőségei volt. A kérdés, melyet Finn Raben, a szervezet igazgatója feltett, egy dilemma megoldását feszegette: a jelenlegi piaci körülmények között van-e létjogosultsága a piackutatásnak, vagy lassan feledésbe merül, a feltörekvő "data science" és "data scientistek" által? A 70 év honorálása mellett a téma a jövő kutatása volt, válaszokat remélve önmaguk sorsáról is.

A 2017-es Országos EMOK konferenciát ezúttal a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus intézete rendezte. A konferencia három napon át tartott 2017. augusztus 28-30. között az Egyetem Közgazdaságtudományi Karán.

A 17. Országos Média Diákversenyre 3 fős egyetemi/fősikolai csapatok nevezhetnek, amelynek idei témája a Black Friday, az eMAG legütősebb akciójának médiakommunikációja. Az intézményenként maximum 8 pályázat küldhető be.

Két év után újra megrendezésre kerül az Országos Városmarketing Verseny. Nevezési határidő 2017. szeptember 29.

Gerdesics Viktóriat „Horvátország (ország)imázsa az EU-csatlakozás időszakában: Balkán vagy Európa?” című értekezésének nyilvános védésére 2017. szeptember 21-én kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Orosdy Béla.

Markos-Kujbus Éva „Az online szájreklám (e-WOM), mint marketingkommunikációs eszköz – Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül” című értekezésének nyilvános védésére 2017. szeptember 8-án kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Horváth Dóra.

A verseny célja egy öko-innovatív és kereskedelmi potenciállal rendelkező élelmiszer létrehozása. Az esemény nyitott a magyar felsőoktatás valamennyi hallgatója számára, jelentkezni 2017. augusztus 31-ig lehet.

A munkabizottság életében hagyománnyá vált egynapos workshop számára a komáromi Selye János Egyetem biztosította a helyszínt 2017. május 18-án, ahol a felsoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az első alkalommal határon túli helyszínen megrendezett workshopra öt intézményből (Miskolci Egyetem, Pannon Egyetem, Selye János Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem) érkeztek a résztvevők.

Lukács Rita „A társadalmi felelősségvállalás és a vállalati reputáció érintetti szempontú vizsgálata” című értekezésének nyilvános védésére 2017. június 13-án kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Horváth Dóra.

Idén immáron 16. alkalommal kerül megrendezésre az IAPNM (International Congress on Public and Non Profit Marketing) nemzetközi nonprofit marketing konferencia, ezúttal a spanyolországi Badajozban 2017. szeptember 4-6 között. A konferenciát a „Fenntartható fejlődésben vállalt szerepek” témakör jegyében szervezik.