2017. január 19-én a Budapesti Corvinus Egyetemen került megrendezésre az EMOK Kutatásmódszertani Workshopja, mely e kezdeményezés második állomása volt. Az első, oktatás-módszertani fókuszú, rendezvény iránt is érdeklődés mutatkozott, de úgy tűnt, a kutatásmódszertan még népszerűbb téma, hiszen közel 30-an vettek részt az eseményen – jelentős részük vidéki intézményekből érkezett.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a sikeresen lezajlott magyar nyelvű Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciák után nemzetközi, elsősorban közép-európai szereplőket is bevonva megszervezi a Nemzetközi Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciát (International Interdisciplinary Conference on Consumption).

2017. május 21-23 között Groningenben, Hollandiában kerül megrendezésre az EMAC 30. Doktorandusz Kollokviuma a The European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM) és a European Marketing Academy (EMAC) közös szervezésében.

Az  Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent Bauer András és Kolos Krisztina (szerk) Márkamenedzsment című könyve, amelynek bemutatóját 2017. január 18-án szerdán délután 14:00-16:00 között  tartják a Budapesti Corvinus Egyetem 3005-ös termében.

Az Athens Institute for Education and Research (ATINER) idén 15. alkalommal szervezi meg éves marketing konferenciáját Athénban 2017. június 26-29 között. Az Intézet fő küldetése, hogy fórumot teremtsen a világ minden részéről Athénba érkező egyetemi oktatók és kutatók számára, amely során megvitathatják aktuális kutatási eredményeiket és a tudományterületük fejlődési lehetőségeit.

KUTATÁSI KONCEPCIÓ ÉS MODELL-FEJLESZTÉS

Az EMOK olyan workshopok szervezését kezdeményezi, amelyek elősegítik az oktatási és kutatási tapasztalatok cseréjét, képességek fejlesztését. Második alkalommal kutatási témakörben hirdetünk workshop-ot, amely a kutatási koncepció és a modell-fejlesztés kérdéseivel foglalkozik.

Az Emerald kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2016 utolsó és 2017 első negyedévében a European Journal of Marketing, a Journal of Product & Brand Management, a Qualitative Market Research és az International Marketing Review című folyóiratokban.

Marien Anita „A lakosság területi identitástudatának magatartási megnyilvánulásai és marketingaspektusai” című értekezésének nyilvános védésére 2016. december 13-án kerül sor a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Piskóti István.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017 júniusában ismét konferenciát szervez Biennial International Conference on Business Market Management in Association with EMAC néven a Graz-i Egyetemen (Karl-Franzens-University of Graz), Ausztriában.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017-es konferenciája Hollandiában, Groningenben kerül megrendezésre, május 23-26 között.A konferencia témája: "Leaving Footprints". A "lábnyomok" igazolják, hogy merre jártunk, utat biztosítva a követők számára is. A konferencia célja, hogy helyet biztosítson az ilyen úttörő jellegű kutatásoknak, amelyek aztán a marketing gyakorlat mellett a döntéshozókra és a társadalom egészére hatással lehetnek.