Időpont: 2024. november 22. 09:00-13:00

Jelentkezési határidő: 2024. november 18. 24:00

Helyszín: ELTE GTK Trefort kert R-épület, földszint R30 terem (1088 Budapest, Rákóczi út 5.)

Részvétel díj: 3000 Ft + Áfa

EMOK (egyéni vagy intézményi) pártolói tagsággal rendelkezők, valamint IAB tagok számára az előadás ingyenes. (Kérjük, hogy a jelentkezési lapon jelölje a tagságát!)

A program célja, hogy bemutassa a szemkamerás vizsgálatok helyét, szerepét és lehetőségeit a marketingkutatásokban. A workshop keretein belül elsőként hazai marketingműhelyek mutatják be eye-tracking és neuromarketing kutatásaikat és tapasztalataikat. A résztvevők a program második elemeként a Tobii jóvoltából megismerkedhetnek a legújabb eye-tracking eszközökkel és megoldásokkal, valamint ki is próbálhatják azokat. A workshop végén egy kerekasztal beszélgetésre invitáljuk a résztvevőket, melynek célja, hogy az eye-tracking kutatások kapcsán megismerjünk jó gyakorlatokat, közelítsük az álláspontokat szakmai normák, sztenderdek kapcsán.

Program:

Időpont Program
9.00-9.30 Regisztráció
9.30-9.40 Köszöntő, bemutatkozás
9.40-10.50

Hazai marketingműhelyek eye-tracking és más neuromarketing aktivitásainak bemutatása
BME-Szabó Bálint
DE- Soós Mihály, Fenyves Noémi
ELTE- Hlédik Erika
PTE- Lázár Erika
SZTE- Kéri Anita, Ujházi Tamás, Huszár Sándor, Czégény László

10.50-11.00 Szünet
11.00-12.00 Eye-tracking újdonságok bemutatása, eszközök kipróbálása Limbacher Tivadar, Tobii
12.00-12.45 Kerekasztal beszélgetés a résztvevő előadókkal Moderátor: Dr. Soós Mihály
12.45-12.55 Kérdések
13.00 Zárás

 

A programra jelentkezni a következő linken lehet: https://emok.hu/workshop2024/