• A kvalitatív kutatás rejtelmei – EMOK kutatásmódszertani workshop 2018. január 23.

    A kvalitatív kutatást jelentőségéhez képest meglehetősen keveset használja a hazai marketingtudományi közösség. A workshop célja a dilemmák feltárása, a dilemmákra való reflektálás, valamint némi kedvcsinálás.

  • Workshopot tartott a Közszolgálati és nonprofit marketing munkabizottság

    2016. március 21-én a Széchenyi István Egyetemen, Győrben tartotta workshopját az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és non-profit marketing munkabizottsága.

  • Business marketing workshop - 2015. október 5.

    A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA Gazdaság-és Jogtudományok Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága 2015. október 5-én szervezi a soron következő szakmai rendezvényét, a Business marketing workshopot. A rendezvényre az EMOK minden tagját és konferencia résztvevőjét szeretettel invitálja a Marketingtudományi Albizottság nevében Prof. Dr. Hetesi Erzsébet, az albizottság elnöke, Prof. Dr. Simon Judit, a munkabizottság elnöke és Prof. Dr. Piskóti István, az albizottság titkára.