A program célja, hogy bemutassa a szemkamerás vizsgálatok helyét, szerepét és lehetőségeit a marketingkutatásokban. A workshop keretein belül elsőként hazai marketingműhelyek mutatják be eye-tracking és neuromarketing kutatásaikat és tapasztalataikat. A résztvevők a program második elemeként a Tobii jóvoltából megismerkedhetnek a legújabb eye-tracking eszközökkel és megoldásokkal, valamint ki is próbálhatják azokat. A workshop végén egy kerekasztal beszélgetésre invitáljuk a résztvevőket, melynek célja, hogy az eye-tracking kutatások kapcsán megismerjünk jó gyakorlatokat, közelítsük az álláspontokat szakmai normák, sztenderdek kapcsán.
Időpont | Program |
---|---|
9.00-9.30 | Regisztráció |
9.30-9.40 | Köszöntő, bemutatkozás |
9.40-10.50 | Hazai marketingműhelyek eye-tracking és más neuromarketing aktivitásainak bemutatása
BME - Szabó Bálint DE - Soós Mihály, Fenyves Noémi ELTE - Hlédik Erika PTE - Lázár Erika SZTE - Kéri Anita, Ujházi Tamás, Huszár Sándor, Czégény László |
10.50-11.00 | Szünet |
11.00-12.00 | Eye-tracking újdonságok bemutatása, eszközök kipróbálása Limbacher Tivadar, Tobii |
12.00-12.45 | Kerekasztal beszélgetés a résztvevő előadókkal Moderátor: Dr. Soós Mihály |
12.45-12.55 | Kérdések |
13.00 | Zárás |