EMOK Közgyűlés és workshop
2025. május 9-én, pénteken 13.45-kor tartjuk az Egyesület 2025. évi közgyűlését. A közgyűlés a Budapesti Corvinus Egyetemen (Budapest, Fővám tér 8.) kerül megrendezésre (pontos helyszín egyeztetés alatt). A közgyűlést követően, 15.00 órától 17.00 óráig workshopot tartunk "Szakdolgozatok jövője a változó környezetben" címmel, melyre szeretettel várunk minden érdeklődőt.
Pricing, Algorithms and Competition Conference
22 April 2025
We cordially invite you to the conference titled “Pricing, algorithms and competition” organised by Corvinus University of Budapest, the Competition Law Research Centre of Pázmány Péter Catholic University and the Marketing Subcommittee of the Hungarian Academy of Sciences, which will be hosted by the Pázmány Péter Catholic University on Tuesday 22 April 2025.
IJRM Call for Papers
Special Issue on:
Rethinking Marketing for a More-Than-Human World: an invitation for a post-anthropocentric paradigm shift
EMAC Fall Conference 2025 - Call for Papers
Welcome to the 16th Fall Conference of the European Marketing Academy scheduled on September 17-19, 2025, in İstanbul Bilgi University, Istanbul, Turkey.
This year’s conference theme is “The transformative role of marketing in an AI-driven world.”
EMOK Unveils New Logo Designs for Its Awards
EMOK, which supports excellence in marketing education and research through multiple awards, is expanding its visual identity with new branding elements: unique logo designs have been created for its awards.
Kutatás- és oktatásmódszertani workshop beszámoló
Az év első EMOK rendezvényeként 2025. január 31.-én kerül megrendezésre a már hagyományosnak tekinthető Kutatás- és oktatásmódszertani, valamint PhD workshop, melynek a Budapesti Corvinus Egyetem adott otthont. Az egész napos rendezvény délelőtti kutatásmódszertani előadásai különböző aspektusokból vizsgálták, hogy mit tudtunk meg a mesterséges intelligenciáról az elmúlt időszakban, illetve, hogy hova tartunk. Dr. Iványi Tamás (BME) felvezető előadásában betekintést nyerhettünk a MI fekete dobozába, Huszár Sándor (SZTE) pedig a MI kutatási folyamatokat támogató lehetőségeit ismertette. Dr. Fehér András (DE) előadásában a MI-t fókuszba állító kutatási lehetőségeket mutatta be, Dr. Kenesei Zsófia (BCE) pedig beszámolt a hazai marketingoktatók körében végzett, a MI használatára vonatkozó kutatásának eredményeiről.