The EMAC–Sheth Foundation Sustainability Research Competition invites research proposals that address important issues related to sustainability. These include, but are not limited to, responsible production and consumption, gender equality; preservation of physical environment; reduction of poverty and inequality; and improvement of health and wellbeing. Proposals should have a clear marketing focus and address issues of importance to at least one set of marketing stakeholders (e.g., managers, consumers, and public policymakers).
2024.10.11-én került megrendezésre a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének 30 éves jubileumi rendezvénye Lillafüreden, a Szeleta Parkban, ahová az EMOK közössége is meghívást kapott. Az esemény Prof. Dr. Piskóti István az Intézet első harminc évét mutatta be a marketingben és a turizmusban, kitérve az EMOK elmúlt 30 évére is. Szeretettel gratulálunk ezúton is, köszönjük a meghívást!
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara 2024. november 14-én kilencedik alkalommal rendezi meg a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumot „Térben élünk” címmel. Az eseményre személyesen a karon, a Dr. Halasy-Nagy József Aulában várják az érdeklődőket, de regisztráció ellenében online csatlakozásra is lehetőség nyílik.
Felhívás a XVI. Nemzetközi Kongresszus a Köz- és Nonprofit Marketing Oktatási Esettanulmányversenyre
A Nemzetközi Köz- és Nonprofit Marketing Szövetség (AIMPN/IAPNM) a San Agustín de Arequipa Nemzeti Egyetemmel (Peru) és az Oviedói Egyetemmel (Spanyolország) együttműködve szervezi meg a XVI. Nemzetközi Köz- és Nonprofit Marketing Oktatási Esettanulmányok Kongresszusát, amely a „Building Bridges of Knowledge” mottóval hibrid (személyes és online) formában kerül megrendezésre 2024. december 13-án és 14-én.
2024 őszén Gombos Szandra és Keller Veronika sikeresen elindította a Nyitott Marketing Akadémia előadássorozatot, ahol gyakorlati szakemberek mutatják be a legújabb online marketing trendeket, hogy a hallgatók gyakorlati ismereteiket is bővítsék, és megismerjék az aktualitásokat.
Idén augusztus 26-28. között 30. alkalommal rendezték meg az EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) Nemzetközi konferenciát, amelynek ezúttal a PTE Közgazdaságtudományi Kara adott otthon.
2024. év szeptemberének elején nyomtatásban is megjelent Rekettye Gábor új, 285 oldalas, könyve az Akadémiai Kiadónál Kkv-marketing címmel.
Dear Colleagues!
PhD students have an excellent opportunity to apply! If you are defending your PhD thesis in 2024, this call is especially for you. Doctoral students are eligible to apply whether or not their dissertations have been published.
Horváth Dóra, Bollók Máté és Cosovan Attila „Enter: Bird watching perspective of academic coping. An Introspective video-collage” című videográfiája elnyerte a legjobb film díját az Advances in Consumer Research (ACR) vezető nemzetközi konferencián.
Az EMOK Konferencia első rendezvénye – immáron hagyományosan – a PhD Fórum volt, amelyen közel 50 regisztrált résztvevő (köztük 21 PhD hallgató) vett részt.
Skizofrén Marketing Korszaka címmel került megrendezésre szeptember 19-én a Magyar Marketing Szövetség éves üzleti rendezvénye, melyen a szövetség jóvoltából több hazai egyetem mintegy 300 diákja és az EMOK számos oktatója vehetett ingyen részt az eseményen.