Örömmel osztjuk meg a hírt, hogy 2025 márciusában megjelent online az Akadémiai Kiadó MeRSZ online könyvtárában Marketing Sorozat keretében, Veres Zoltán sorozatszerkesztő gondozásában Dr. Formádi Katalin „A fogyasztás szociológiája” című egyszerzős könyve.
Az EMOK, amely több díj adományozásával is támogatja a marketing oktatás-kutatás kiválóságait, most új arculati elemekkel bővíti megjelenését: a díjakhoz egyedi logótervek készültek.
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
XXXI. Nemzetközi Konferencia
Tudományágak kaleidoszkópja – a marketing, mint transzdiszciplináris terület
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
Nádas Tó Park Hotel****, Vasad
2025. augusztus 25-27.