Március 28-án délután adták át az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2024 című pályázata nyerteseinek járó díjakat a Duna Towerben. A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük ezúttal három pályázó és konzulenseik részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben.
Hogyan alakult a digitális reklámpiac 2024-ben? Mekkora szeletet hasított ki magának a digitális terület a reklámtortából? Mely hirdetési típusokkal szemben a legoptimistább a piac, és milyenek a költési várakozások a különböző platformokon? Sok más mellett ezekre a kérdésekre is választ ad a március 27-i IAB Reklámköltés Café, ahol az Adex Munkacsoport az idei várakozásokat összegző AdExpect felmérését és az előző évi digitális reklámköltések alakulását, főbb trendjeit áttekintő AdEx riport mutatószámait is bemutatja. Az online platformon zajló esemény három előadását piaci szereplők kerekasztal-beszélgetése zárja.
2025. május 9-én, pénteken 13.45-kor tartjuk az Egyesület 2025. évi közgyűlését. A közgyűlés a Budapesti Corvinus Egyetemen (Budapest, Fővám tér 8.) kerül megrendezésre (pontos helyszín egyeztetés alatt). A közgyűlést követően, 15.00 órától 17.00 óráig workshopot tartunk "Szakdolgozatok jövője a változó környezetben" címmel, melyre szeretettel várunk minden érdeklődőt.
A könyv szerzői valamennyien az ELTE Gazdaságtudományi Karának oktatói. Mandják Tibor professor emeritus, a téma nemzetközileg is ismert és elismert kutatója, Magyar Mária, a Marketing és Érveléselmélet Tanszék adjunktusa, akinek egyik fő kutatás területe az üzleti kapcsolatok menedzsmentje, Pázsi Gergő és Baróthy Zoltán, mindketten több évtizedes menedzsment és oktatási gyakorlattal rendelkeznek, és jelenleg az ELTE GTK Doktori Iskolájának doktoranduszai.
22 April 2025
Szeretettel meghívunk minden érdeklődőt a Budapesti Corvinus Egyetem, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Versenyjogi Kutatóközpontja és a Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága által szervezett „Pricing, algorithms and competition” című konferenciára, amelynek a Pázmány ad otthont 2025. április 22-én (kedden).
A tudományos munka nemcsak az új ismeretek megszerzéséről és a szakmai fejlődésről szól, hanem közösségekről, együttműködésről és barátságokról is. Ezt tapasztaltuk meg mi is a közelmúltban, amikor a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, a Debreceni Egyetem és a Szegedi Tudományegyetem PhD hallgatói és kollégái egy közös kutatási projekten dolgoztunk. A közös munka során nemcsak szakmai eredmények születtek, hanem egy erős, támogató csapat is létre jött.
Special Issue on:
Rethinking Marketing for a More-Than-Human World: an invitation for a post-anthropocentric paradigm shift
Welcome to the 16th Fall Conference of the European Marketing Academy scheduled on September 17-19, 2025, in İstanbul Bilgi University, Istanbul, Turkey.
This year’s conference theme is “The transformative role of marketing in an AI-driven world.”
Az EMOK, amely több díj adományozásával is támogatja a marketing oktatás-kutatás kiválóságait, most új arculati elemekkel bővíti megjelenését: a díjakhoz egyedi logótervek készültek.
Az év első EMOK rendezvényeként 2025. január 31.-én kerül megrendezésre a már hagyományosnak tekinthető Kutatás- és oktatásmódszertani, valamint PhD workshop, melynek a Budapesti Corvinus Egyetem adott otthont. Az egész napos rendezvény délelőtti kutatásmódszertani előadásai különböző aspektusokból vizsgálták, hogy mit tudtunk meg a mesterséges intelligenciáról az elmúlt időszakban, illetve, hogy hova tartunk. Dr. Iványi Tamás (BME) felvezető előadásában betekintést nyerhettünk a MI fekete dobozába, Huszár Sándor (SZTE) pedig a MI kutatási folyamatokat támogató lehetőségeit ismertette. Dr. Fehér András (DE) előadásában a MI-t fókuszba állító kutatási lehetőségeket mutatta be, Dr. Kenesei Zsófia (BCE) pedig beszámolt a hazai marketingoktatók körében végzett, a MI használatára vonatkozó kutatásának eredményeiről.
2025. január 31-én került megrendezésre az EMOK közösség PhD hallgatói számára szervezett Kutatói Fórum az EMOK Oktatás- és Kutatásmódszertani workshopjának keretében, amely ismét kiváló lehetőséget biztosított a fiatal marketingkutatók számára, hogy bemutassák munkájukat, szakmai visszajelzést kapjanak, és új tudományos együttműködéseket alakítsanak ki.