A marketingtudomány és a marketing doktori képzés „Merre tovább?” kérdései
MTA GTB Marketingtudományi Albizottság és az EMOK közös konferenciája
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjakra 2023-ban megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehet pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában, megjelölve, hogy mely albizottsághoz nívódíjára javasolják az adott publikációt:
- Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben,
- Magyar nyelvű folyóiratcikk,
- Idegen nyelvű folyóiratcikk.
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával hatodik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védett meg a szerzője.
Szeretnénk megkérni minden EMOK tagot, hogy frissítse elérhetőségi és szakmai adatait az EMOK adatbázisában, illetve nyilatkozzon azok Egyesülettel történő adatmegosztási lehetőségekről. Kérjük, töltsétek ki az itt elérhető kérdőívet. Az adatok megadása pusztán néhány percet vesz majd igénybe és nagyon fontos annak érdekében, hogy naprakész nyilvántartással rendelkezzünk az EMOK tagokról. Rendkívül hálásak lennénk, ha mindenki megadná adatait és köszönjük előre is az erre fordított időt és energiát!
2024-ben Pécs látja vendégül a marketingoktatás és -kutatás hazai és nemzetközi képviselőit a EMOK Konferencián. A részletes információk immár megtalálhatók a konferencia honlapján, ami ide kattintva érhető el. Az EMOK XXX. Nemzetközi Konferencia időpontja 2024. augusztus 26-28., amihez az alábbi fontos határidők kapcsolódnak:
2024. április 11-én a Budapesti Gazdasági Egyetem Látogatógazdaság Kiválósági Központ, a BGE KVIK Turizmus Tanszékkel és a BGE KVIK Vendéglátás Tanszékkel együttműködve tudományos konferenciát szervez
I. Nemzetközi Látogatógazdaság Konferencia
Helyek, látogatók és együttműködések
címmel a BGE Markó utcai épületében.
Ha március, akkor IAB Reklámköltés Café friss adatokkal, beszédes indexekkel! Az IAB Hungary Adex Munkacsoportja idén is elkészítette két legfontosabb jelentését a digitális reklámpiac alakulásáról a múlt és a jövő évre vonatkoztatva, amelyek eredményeit március utolsó keddjén egy online eseményen mutatják be.
A digitális marketing témában ötödik alkalommal meghirdetett Legjobb szakdolgozat verseny szakmai zsűrije már értékelte a tavaly november végéig beérkezett 26 pályázatot, az összesített pontszámok alapján pedig az alábbi dolgozatok kerültek be a döntőbe. A dolgozatok készítőinek nevét az alábbiakban ábécérendben mutatjuk.
Általános cél
Az EMOK a klasszikus szekciók mellett teret enged speciális szekciók (workshopok) meghirdetésére is, amelynek célja egy téma interaktív körbejárása. A workshopok mind formátumában, mind meghirdetett témáit illetően eltérnek a konferencia szervezői által meghirdetett főbb tématerületektől.
Megjelent Rekettye Professzor Úr új Kkv-marketing könyve az Akadémiai Kiadónál, amelyet a pécsi marketing műhely kollégáival közösen készítettek el. Társszerzőként közreműködött Gerdesics Viktória, Putzer Petra és Csóka László is, minden Szerzőnek sok szeretettel gratulálunk!