EMOK
  • Rólunk
    • Fogyasztói Magatartáskutatás Munkabizottság
    • Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság
    • Publikációs Nívódíj Munkabizottság
    • Üzleti Marketing Munkabizottság
  • Hírek, aktualitások
  • Rendezvények
  • EMOK

IAB Legjobb Szakdolgozat Pályázat: A roadshow első állomása Szeged

2023 márciusában ismét eredményt hirdettek az IAB Legjobb Szakdolgozat Pályázatán, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kapott az IAB meghívást egy diákokkal közös beszélgetésre Dr. Révész Balázstól, a Szegedi Tudományegyetem Üzleti Tudományok Intézetének vezetőjétől.

A teljes cikk megtekinthető az IAB honlapján.

Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának 2021. évi Publikációs Nívódíjai

Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága évente Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjra 2021-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehetett pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában:
– Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben
– Magyar nyelvű folyóiratcikk
– Idegen nyelvű folyóiratcikk

Megint beszélnünk kell a podcastekről! Podcast Insight Hungary 2023

Az IAB Hungary Audio munkacsoportja egy újabb IAB Café eseményen mutatja be a hazai podcast piacról készített új, reprezentatív kutatásuk eredményeit, amely kapcsán szó lesz méretekről, árakról, megtérülési arányról és mindarról, ami miatt 2023-ban a piaci szereplők a legnagyobb változást várják az audio szektortól.

Digitális marketing oktatókat keres az EMOK és az IAB Hungary

Felhívás minden hazai felsőoktatási intézmény oktatójához

Digitális oktatói tagozat megalakítását tervezi az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) és a digitális reklámipar – száznál is több ügynökséget, kiadót, kutatócéget, hirdetőt és szolgáltató céget összefogó – hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary. Az új tagozatba a hazai felsőoktatási intézmények online marketing oktatóinak jelentkezését várjuk, akik szívesen csatlakoznának a marketing oktatás és kutatás fejlesztését célzó közös projektekhez.

Beszámoló a 2022. évi EMOK Konferenciáról

Szakmailag sikeres és "a közösség számára emlékezetes" rendezvényt szervezett a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2022. augusztus 23-25. között két helyszínen, Miskolcon és Hernádvécsén, a marketing kutatókat-oktatókat tömörítő EMOK egyesület 28. nemzetközi konferenciáját, TRANSZFORMATIV MARKETING - TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI címmel.


© 2023 EMOK

Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.
Elfogadom Elutasítom