EMOK
  • Rólunk
    • Fogyasztói Magatartáskutatás Munkabizottság
    • Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság
    • Publikációs Nívódíj Munkabizottság
    • Üzleti Marketing Munkabizottság
  • Hírek, aktualitások
  • EMOK

EMOK Közgyűlés és konferencia

2025. május 9-én, pénteken 13.45-kor tartjuk az Egyesület 2025. évi közgyűlését. A közgyűlés a Budapesti Corvinus Egyetemen (C épület VIII előadó, 1093 Budapest, Közraktár u. 4-6.) kerül megrendezésre. A közgyűlést követően, 15.00 órától 17.00 óráig konferenciát tartunk "Merre tovább szakdolgozatok? Tudomány vagy koholmány?" címmel, melyre szeretettel várunk minden érdeklődőt.

Megjelent az ELTE GTK oktatóinak könyve Marketing az üzleti hálózatban. Az üzleti kapcsolatok sikeres menedzsmentje címmel

A könyv szerzői valamennyien az ELTE Gazdaságtudományi Karának oktatói. Mandják Tibor professor emeritus, a téma nemzetközileg is ismert és elismert kutatója, Magyar Mária, a Marketing és Érveléselmélet Tanszék adjunktusa, akinek egyik fő kutatás területe az üzleti kapcsolatok menedzsmentje, Pázsi Gergő és Baróthy Zoltán, mindketten több évtizedes menedzsment és oktatási gyakorlattal rendelkeznek, és jelenleg az ELTE GTK Doktori Iskolájának doktoranduszai.

Együttműködés, amely hidakat épít – Az EMOK legígéretesebb kutatócsoportja díj

A tudományos munka nemcsak az új ismeretek megszerzéséről és a szakmai fejlődésről szól, hanem közösségekről, együttműködésről és barátságokról is. Ezt tapasztaltuk meg mi is a közelmúltban, amikor a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, a Debreceni Egyetem és a Szegedi Tudományegyetem PhD hallgatói és kollégái egy közös kutatási projekten dolgoztunk. A közös munka során nemcsak szakmai eredmények születtek, hanem egy erős, támogató csapat is létre jött.

IJRM Call for Papers

Special Issue on:

Rethinking Marketing for a More-Than-Human World: an invitation for a post-anthropocentric paradigm shift

Az EMOK bemutatja díjaihoz készült új logóterveit

Az EMOK, amely több díj adományozásával is támogatja a marketing oktatás-kutatás kiválóságait, most új arculati elemekkel bővíti megjelenését: a díjakhoz egyedi logótervek készültek.

Megjelent a „Kvantitatív elemzési módszerek – SPSS használata a kutatási gyakorlatban” című könyv

A társadalomtudományi, a közgazdaságtani és a gazdálkodástudományi kutatásokban, ezen belül is hangsúlyosan a marketingkutatásban jelentős szerepe van az adatok kvantitatív jellegű elemzésének. A felhasznált adatok gyakran primer megkérdezéses kutatásokból származnak.

XXXI. EMOK Konferencia - Felhívás

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért

XXXI. Nemzetközi Konferencia

Tudományágak kaleidoszkópja – a marketing, mint transzdiszciplináris terület

Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar

Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék

Nádas Tó Park Hotel****, Vasad

2025. augusztus 25-27.

2. oldal / 2

  • 1
  • 2

© 2025 EMOK

Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.
Elfogadom Elutasítom