Idén augusztus 26-28. között 30. alkalommal rendezték meg az EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) Nemzetközi konferenciát, amelynek ezúttal a PTE Közgazdaságtudományi Kara adott otthon.
2024. év szeptemberének elején nyomtatásban is megjelent Rekettye Gábor új, 285 oldalas, könyve az Akadémiai Kiadónál Kkv-marketing címmel.
Dear Colleagues!
PhD students have an excellent opportunity to apply! If you are defending your PhD thesis in 2024, this call is especially for you. Doctoral students are eligible to apply whether or not their dissertations have been published.
Horváth Dóra, Bollók Máté és Cosovan Attila „Enter: Bird watching perspective of academic coping. An Introspective video-collage” című videográfiája elnyerte a legjobb film díját az Advances in Consumer Research (ACR) vezető nemzetközi konferencián.
A szakmai délelőtt fókuszában a médiaminőség, a márkabiztonság és a digitális térben zajló reklámkampányok teljesítményének maximalizálása áll.
Hungarian Academy of Sciences, Section IX, Marketing Science Sub-committee
B2B Marketing Working Committee
Challenges in B2B marketing research and practice
- Some current topics -
Az EMOK Konferencia első rendezvénye – immáron hagyományosan – a PhD Fórum volt, amelyen közel 50 regisztrált résztvevő (köztük 21 PhD hallgató) vett részt.
Skizofrén Marketing Korszaka címmel került megrendezésre szeptember 19-én a Magyar Marketing Szövetség éves üzleti rendezvénye, melyen a szövetség jóvoltából több hazai egyetem mintegy 300 diákja és az EMOK számos oktatója vehetett ingyen részt az eseményen.
Az EMOK IAB Oktató Klubja szeptember 12-én az IAB Back2Work eseményén vett részt Budapesten, ahol Néz Kata megbízásából Kenessey Adriennel röviden áttekintettük a Digitális Iránytű aktuális előkészítési munkálatait, valamint hírt kaptunk a hallgatók pályaorientációját támogató média- és kommunikációs álláspozíciókkal kapcsolatos leírásokról.
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért 2024. augusztus 27-én tartotta meg tisztújító közgyűlését Pécsen, az EMOK XXX. Nemzetközi Konferenciájának keretében, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar szervezésében. A nyári jelölési folyamat lezárását követően a közgyűlésen jelenlévők megválasztották az új elnökséget és a felügyelő bizottságot.
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával hatodik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védett meg a szerzője.