2024. február 2-án került megrendezésre az EMOK PhD Fórum, mely a tavaly februári hasonló rendezvény folytatása és kiterjesztése volt. A rendezvény elsődleges célja a fiatal marketinges kutatók közötti együttműködések támogatása és intézmények közötti hálózatok erősítése. Emellett fontos cél a nyári EMOK konferencia mellett egy másik, rendszeres találkozási alkalmat biztosítani az EMOK közösség PhD hallgatói számára.
Kedves Kollégák!
2024. február 2-án tartottuk meg kutatás- és oktatásmódszertani workshopunkat, amely során mindannyiunk számára érdekes és hasznos előadásokat tekinthettünk meg. Az egyik záróelőadás témája a szakdolgozatírás folyamatához kapcsolódóan vetett fel kérdéseket a mesterséges intelligencia vonatkozásában.
Az előadás üzenete elsősorban nem a teljeskörű tiltás, sokkal inkább a lehetséges hasznok feltárása volt. Az előadás arra kívánt rávilágítani, hogy a szakdolgozatírásnak több olyan eleme, feladata is van, amelyhez kapcsolódóan a témavezetők is etikusnak tartanák az MI használatát – akkor viszont miért nem segítjük ebben a szakdolgozókat?
2024 első EMOK-rendezvényeként február 2-án került megrendezésre a Mesterséges Intelligencia: új irányok és kihívások a kutatásban és az oktatásban workshop, a Budapesti Corvinus Egyetemen, több mint 60 résztvevővel. Délelőtt a kutatásmódszertani workshopon megismertük az alapvető MI fogalmakat, az MI kutatásban elfoglalt helyét, szerepét. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében kerültek megvitatásra az MI-vel kapcsolatos oktatói tapasztalatok. A nap zárásaként a PhD hallgatók csoportokba rendeződve kezdték meg a nyári EMOK konferenciára készülést.
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
XXX. Nemzetközi Konferencia
A (marketing) világ megkettőződése
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar
Pécs, 2024. augusztus 26-28.
Oulu Business School, Turku School of Economics, and The Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) are proud to welcome you to join the IMP2024 Conference in Oulu, Finland on 28-30 August 2024.