Örömmel adunk hírt arról, hogy megjelent Szűcs Krisztián, Lázár Erika és Németh Péter Marketingkutatás 4.0 című könyve az Akadémiai Kiadó gondozásában. A PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet munkatársainak új könyve hiánypótlónak tekinthető a témakörben, ami a marketingkutatás területén történő változásokat mutatja be objektíven és naprakészen. A marketingkutatás oktatásában is kiválóan használható mű jelenleg a MeRSZ online adatbázisában hozzáférhető, de hamarosan nyomtatásban is elérhetővé válik.

Szűcs K. – Lázár E. – Németh P. (2023): Marketingkutatás 4.0, Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN: 978 963 454 854 6

A kötet elérhetősége: https://mersz.hu/szucs-lazar-nemeth-marketingkutatas-4.0/

A borítókép forrása: https://akademiai.hu/pgazx00105-marketingkutatas-4-0.html