Megjelent Rekettye Professzor Úr új Kkv-marketing könyve az Akadémiai Kiadónál, amelyet a pécsi marketing műhely kollégáival közösen készítettek el. Társszerzőként közreműködött Gerdesics Viktória, Putzer Petra és Csóka László is, minden Szerzőnek sok szeretettel gratulálunk!

A könyv úttörő a tekintetben, hogy kifejezetten a gyakorlatban dolgozó, munkájukra igényes, a szakmai fejlődést szem előtt tartó közönséget céloz.

Ahogyan az előszóban Professzor Úr írja is:
„A könyv szerkezete az olvashatóságot, a gyakorlatiasságot és a könnyű érthetőséget próbálja meg érvényre juttatni. A mű tizennégy fejezetben tárgyalja a kisvállalati marketing legfontosabb kérdéseit. Mindegyik fejezetben egy sor valós példa, illetve vállalati eset található. Ezeket a fejezet nyitólapján is megjelöltük, és nyomdai szedésük is elkülönül az alapszövegétől. A példák mellett még három típusú szemelvény található a szövegben: marketingtanácsok, érdekességek és információk, illetve adatok. A könyv egyes fejezeteinek megírásához segítségül hívtam három fiatal kollégámat. Ezért az én szerepem mint fő szerző valamelyest csökkent, és egyben szerkesztő is lettem.”

A Kkv-marketing könyv digitális kiadása már megjelent az Akadémiai Kiadó MeRSZ online könyvtárában az alábbi adatokkal:
Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-kkv-marketing
ISBN: 978 963 664 003 3
DOI: 10.1556/9789636640033