2016. március 21-én a Széchenyi István Egyetemen, Győrben tartotta workshopját az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és non-profit marketing munkabizottsága.
A rendezvényen a BCE, az ME, a DE, az SZTE, a PTE, a PE és a SZE témában érdekelt oktatói, kutatói tartottak előadásokat bemutatva az egyes egyetemi kutató csoportok eredményeit, illetve a non-profit marketing oktatásának aktuális helyzetét. Az érdeklődést jól jellemzi, hogy a marketingtudomány 12 hazai, aktív professzora közül 5 megtisztelte jelenlétével az ülést. A rendezvény először adott lehetőséget arra, hogy a szakma képviselői bevezető előadások mellett kötetlen formában beszélgessenek a témakör aktualitásáról, s a magyar non-profit kutatás és oktatás szakmában elfoglalt helyéről.
A workshopon elhangzott előadások összefoglalói itt tekinthetők meg.
A rendezők nevében: Prof. Dr. Józsa László, a munkabizottság elnöke

Ercsey_Értékciklus a nonbusiness marketingben_Győr.pdf