Horváth Dóra, Bollók Máté és Cosovan Attila „Enter: Bird watching perspective of academic coping. An Introspective video-collage” című videográfiája elnyerte a legjobb film díját az Advances in Consumer Research (ACR) vezető nemzetközi konferencián.
Egy film a madármegfigyelővé váló kutatóról, és a madármegfigyelésről, mint a kutatás metaforájáról.
A videót innovatív szemléletéért, a használt különleges perspektívájáért, a kutatói reflexió megjelenítéséért díjazták.
A film elérhetősége: https://vimeo.com/969560662/0d5a1513b3?share=copy
A film jól reprezentálja a design-orientált és művészetalapú kutatással foglalkozó Marketing- és Designkommunikáció Tanszék, valamint a Design Business Society Lab designkommunikációs oktató és kutató műhely munkásságát, saját módszertanát, valamint a tudományos megközelítés és a művészi kifejezés találkozását. https://doi.org/10.3846/cs.2024.15363
A konferencián a Budapesti Corvinus Egyetem csapata három innovatív, kapcsolódó megjelenéssel, összesen hét szerzővel képviseltette magát. A film mellett megjelentek egy fotósorozattal: „Fading choices. A photographic data-visualization experiment of consumer decision-making” címmel (szerzők: Bollók Máté, Horváth Dóra, Cosovan Attila) és egy kutatói reflexióra építő workshoppal „Nestworking – "Let the bird out of the cage" - Researcher introspection and escapism workshop” (szerzők: Horváth Dóra, Csordas Tamas, Mitev Ariel, Kisfürjesi Nóra, Bifkovics Bettina).
Az Association for Consumer Research a fogyasztói magatartás és marketingkutatás egyik vezető szervezete és innovatív konferenciája. A konferencia a diszciplína leggyakrabban használt módszerei és megközelítései mellett hangsúlyt fektet a legújabb innovatív megközelítések és módszertanok megjelenítésére.