2024 őszén Gombos Szandra és Keller Veronika sikeresen elindította a Nyitott Marketing Akadémia előadássorozatot, ahol gyakorlati szakemberek mutatják be a legújabb online marketing trendeket, hogy a hallgatók gyakorlati ismereteiket is bővítsék, és megismerjék az aktualitásokat.

Az őszi szemeszterben az érdeklődők 4 témakörben -  a SEO, közösségi média, mesterséges intelligencia és adatalapú marketing - hallhatnak előadásokat. A szeptemberi alkalommal Nagy Szabolcs a BSF Media ügyvezetője rávilágított, hogy egy weboldal nem elég, ha csak szép, a sikerhez elengedhetetlen a keresőoptimalizálás (SEO). Dénes Vanda az Open Online ügyvezetője a mesterséges intelligencia háttérben rejtett megoldásairól beszélt októberben.

A novemberi alkalommal Andersch-Nagy Katalin online marketing menedzser ismerteti, hogyan hozhatunk ki többet az Instagramból, és hogyan alakítják az algoritmusok a platform működését. Decemberben pedig Bari Bertalan a MarketingLens Ltd. ügyvezetője fog előadást tartani az adatalapú marketing fontosságáról, amely lehetővé teszi a személyre szabott és hatékonyabb kampányokat az üzleti siker érdekében.

A cikket írta Gombos Szandra.