Iványi Tamás „Élményalkotás és -megosztás vizsgálata a fesztiválturizmusban, kiemelt figyelemmel a digitális marketing eszközök és platformok használatára” című doktori értekezésének védésére 2022. december 13-án 2023. január 31-én kerül sor a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Bíró-Szigeti Szilvia.
Ali Al Zoubi Munif Mohammed "The Effect of Online Trust on the Relationship between Social Media Networks and Enhancing Brand Image" című értekezésének nyilvános védésére 2022. november 22-én kerül sor a Soproni Egyetem Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Mau Nicole.
Katona Ádám "The impact of customer involvement on innovation outcomes" című értekezésének nyilvános védésére 2022. október 17-én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Keszey Tamara.
Wassenberg Nicole "Nutzungsgraderhöhung der Kommunikation in kleinen und mittelständischen IT-Unternehmen durch moderne Marketing-Kommunikationsinstrumente Marketing-Kommunikationsinstrumente – Ein Social – Media – Referenzmodell" című értekezésének nyilvános védésére 2022. szeptember 26-án kerül sor a Soproni Egyetem Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Mau Nicole.
Kovács Vajkai Éva "A márkaelkerülési magatartás fogyasztásellenes megközelítésének vizsgálata a fast fashion márkák esetén" című értekezésének nyilvános védésére 2022. szeptember 21-én kerül sor a Budapest Corvinus Egyetem Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Zsóka Ágnes.