Az információs társadalom marketing kihívásai

Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9

Mit lehet megtudni az interneten az internetes marketing oktatásáról? 21

Fojtik János – Dobay Péter – Bányai Edit – Szűcs Krisztián

Marketing és felsőoktatás 28

Dr. Komáromi László – Dr. Lehota József

Marketingkutatás a helyi médiában 49

Dr. Dinya László – Domán Szilvia

A kiskereskedelem fejlődési tendenciái 179

Dernóczy Adrienn – Mészáros Katalin

Kiegészíti vagy helyettesíti egymást a mobil és vezetékes telefónia? 208

Törőcsik Mária – Gergátz Ildikó – Szűcs Krisztián

Az elektronikus kereskedelem szerepe a légiközlekedésben 216

Trönnberg-Révai Adrienne – Dr. Komáromi Nándor

Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9