Transzformatív Marketing

Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.) (2022): Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet: Miskolc. ISBN: 978-963-358-276-3

Resident satisfaction and place attachment 14

Kasza-Kelemen Kata – Gáti Mirkó – Rideg-Piskóti Marianna – Somosi Ágnes

Felhasználói élmény és szolgáltatásminőség észlelése banki mobilapplikációk online értékelései alapján 80

Tamás Róbert – Alt Mónika Anetta, Csordás Tamás – Mitev Ariel Zoltán

Hozzáférés alapú fogyasztás penetrációja tinédzserek körében Magyarországon 83

Kisfürjesi Nóra – Hofmeister-Tóth Ágnes – Debreceni János

A Dunning–Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein 154

Kun András István – Kontor Enikő – Kiss Marietta

A fiatalok szabadidős közösségválasztásainak háttere 158

Németh Péter – Csóka László – Törőcsik Mária

Slow és turizmus - a kisvárosfejlesztési alternatíva!? 198

Piskóti István – Marien Anita – Papp Adrienn – Nagy Katalin

Ország (márka)sokk – mi lesz veled, ukrán országimázs? 225

Gerdesics Viktória – Rácz-Putzer Petra – Orosdy Béla

Nemi egyenlőség és a nők helyzete femvertising példákon keresztül 287

Török Anna – Horváth Anna – Malota Erzsébet

Játékosított kérdőívek hatékonyságának mérése 323

Lázár Erika – Németh Péter – Szűcs Krisztián – Nagy Ákos

Az innováció marketingkommunikációja a Z-generáció körében 336

Papp-Váry Ádám – Szabó Zoltán – Pacsi Diána

Szegmensstruktúra a szabadidős sportolók étrend-kiegészítő fogyasztásában 407

Kovács Ildikó – Liska Fanny – Veres Zoltán

Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.) (2022): Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet: Miskolc. ISBN: 978-963-358-276-3