Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban

Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3

A fogyasztói társadalom kutatásának lehetőségei Magyarországon 39

Hofmeister-Tóth Ágnes – Simányi Léna

A hazai vállalatok panaszkezelési gyakorlata 75

Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária

Az online vevő 210

Danó Györgyi

A mobilmarketing jelentősége 221

Mészáros Katalin

A marketing oktatásának jövője 258

Gyöngyösy Zoltán

Interaktivitás a felsőoktatásban 268

Szántó Szilvia – Harsányi Dávid

Egyetemi marketing 296

Konczosné Szombathelyi Márta

Vélt kompetenciák, észlelt kockázatok és kockázatkezelő kommunikáció a szolgáltatásügyletekben 312

Veres Zoltán – Málovics Éva – Hetesi Erzsébet – Lippai László – Mihály Nikolett

A Bass-modell alkalmazása az ásványvíz hazai elterjedésében 333

Orova Lászlóné – Komáromi Nándor

Olimpia és imázsépítés: Torino 2006 343

Papp-Váry Árpád Ferenc

Innovációk Marketingje 364

Piskóti István

A márkák vonzereje, a vonzerő márkái 397

László Éva – Kóródi Márta

Hatáselemzés a turizmusban 411

Palancsa Attila

Optimális erőforrás-tervezés 498

Kosztyán Zsolt Tibor

Projektmarketing 576

Takács László

Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3