Az immáron hét éve indított hagyományt folytatva idén is pályázatot és versenyt hirdetünk a leginnovatívabb marketingkurzus bemutatására és díjazására, aminek keretében a 2022/2023-as tanévben tartott, innovatív megoldásokat alkalmazott marketing-tematikájú kurzusokkal várjuk a Kollégák jelentkezését.
- Részletek
-
Még nem késő jelentkezni az augusztusi EMOK Konferenciára, ugyanis a nagy érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítottuk a résztvevői jelentkezést, az új határidő július 17. Szintén július 17-ig kell feltölteni a bírálatok alapján átdolgozott, végleges tanulmányokat. A több mint 80 beadott tanulmány (melyek közül 20-nál több valamelyik workshop szekcióba érkezett) közül minden résztvevő megtalálhatja az érdeklődési körének megfelelőket, valamint a konferencia természetesen a szokásos networkingre is kiváló platformot teremt. Idén is kiváló konferenciának nézünk elébe, találkozzunk Szegeden!
- Részletek
-
Kedves Marketinges PhD Hallgatók!
Egy nyári és egy téli rendezvénnyel a hátunk mögött mondhatjuk, hogy a „hagyományos” EMOK PhD Fórum idén nyáron is megrendezésre kerül augusztus 23-án. Aki – nagyon helyesen – már bevéste a dátumot a naptárba, neki csak tájékoztatás, aki még dilemmázik, neki motiváció a csatolmányban elérhető néhány részlet az eseménnyel kapcsolatban.
Röviden: ezt nem érdemes kihagyni… 😊
- Részletek
-
2023 márciusában ismét eredményt hirdettek az IAB Legjobb Szakdolgozat Pályázatán, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kapott az IAB meghívást egy diákokkal közös beszélgetésre Dr. Révész Balázstól, a Szegedi Tudományegyetem Üzleti Tudományok Intézetének vezetőjétől.
A teljes cikk megtekinthető az IAB honlapján.
- Részletek
-
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága évente Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjra 2021-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehetett pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában:
– Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben,
– Magyar nyelvű folyóiratcikk,
– Idegen nyelvű folyóiratcikk.
- Részletek
-
Az IAB Hungary Audio munkacsoportja egy újabb IAB Café eseményen mutatja be a hazai podcast piacról készített új, reprezentatív kutatásuk eredményeit, amely kapcsán szó lesz méretekről, árakról, megtérülési arányról és mindarról, ami miatt 2023-ban a piaci szereplők a legnagyobb változást várják az audio szektortól.
- Részletek
-
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával ötödik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2022. augusztus 1. és 2023. július 31. között védett meg a szerzője.
- Részletek
-
Március 24-én adták át az IAB Hungary 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázatának díjait. Idén először egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat. A versenyre beérkezett 25 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük két pályázó és konzulensei részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben.
- Részletek
-
Örömmel adunk hírt arról, hogy megjelent Szűcs Krisztián, Lázár Erika és Németh Péter Marketingkutatás 4.0 című könyve az Akadémiai Kiadó gondozásában. A PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet munkatársainak új könyve hiánypótlónak tekinthető a témakörben, ami a marketingkutatás területén történő változásokat mutatja be objektíven és naprakészen. A marketingkutatás oktatásában is kiválóan használható mű jelenleg a MeRSZ online adatbázisában hozzáférhető, de hamarosan nyomtatásban is elérhetővé válik.
- Részletek
-
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjakra 2022-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehet pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában, megjelölve, hogy mely albizottsághoz nívódíjára javasolják az adott publikációt:
- Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben,
- Magyar nyelvű folyóiratcikk,
- Idegen nyelvű folyóiratcikk.