- Részletek
-
Ember a lét dzsungeleiben – Félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás
- Részletek
-
Elindult az EMOK Facebook-oldala is, ahol tagjaink azonnal értesülhetnek friss híreinkről. Minden marketing iránt érdeklődőt várunk követőink között!
- Részletek
-
Csák János kultúráért és innovációért felelős miniszter javaslatára Novák Katalin köztársasági elnök 2022. szeptember elsejével egyetemi tanárrá nevezte ki Mitev Ariel Zoltánt (Budapesti Corvinus Egyetem Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet, Marketingmenedzsment Tanszék; EMOK Alelnök), kinevezését szeptember 14-én vette át a Sándor-palotában. Szívből gratulálunk!
- Részletek
-
Elindult az EMOK LinkedIn oldala is, ahol tagjaink azonnal értesülhetnek friss híreinkről. Minden marketing iránt érdeklődőt várunk követőink között!
- Részletek
-
- Részletek
-
Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, negyedik alkalommal hirdeti meg pályázatát, amelyen a digitális marketing és média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
- Részletek
-
Jelen eseményünk egy igen aktuális kutatási területet fed le. Számos szervezet igyekszik minél jobban kiismerni a Z generációt, hiszen nagy létszámmal egyre jelentősebb fogyasztással rendelkező csoportról van szó. A workshop keretein belül négy előadást kínálunk, melyek eltérő szempontból közelítik meg a Z generációt.
- Részletek
-
Sajnálattal tudatjuk, hogy elhunyt Dr. Fojtik János címzetes docens, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának volt oktatója.
- Részletek
-
Az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottsága az MTA VEAB Közgazdaságtudományi Munkabizottságával együttműködve konferenciát szervez
- Részletek
-
Szakmailag sikeres és "a közösség számára emlékezetes" rendezvényt szervezett a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2022. augusztus 23-25. között két helyszínen, Miskolcon és Hernádvécsén, a marketing kutatókat-oktatókat tömörítő EMOK egyesület 28. nemzetközi konferenciáját, TRANSZFORMATIV MARKETING - TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI címmel.